किताबनामा: “अंजुरी भर चाउर’ भोजपुरी क संसार बा, इ भासा के समझे-बुझे में बहुत आसानी होखे

Kitabnama:

“अंजुरी भर चाउर” नाम क किताब लिखल बाड़े रउआ आशुतोष कुमार सिंह का धन्यवाद देत बानी। रउआ के 14 बरिस के‌ पत्रकारिकता‌‌ का अनुभव होला। साथ मा स्वस्थ भारत डॉट इन के संपादन का काज क रहल बानी। रहुआ के अंजुरी भर चाउर गद्य संग्रह पढ़‌ के हम ई कह सकल बानी। की भोजपुरी दुनिया के समझे-बुझे में बहुत आसानी होखे, ई‌ किताब म भोजपुरी समाज के दर्द, भोजपुरी समाज के गर्व, संस्कृति, उदार चेतना, समाज के चिंता और राजनीति पर‌ खूब चर्चा बा।

किताब के बात कहवां से शुरू करीं हमरा नईखे बुझात,‌ त ई सग्रह के गागर में सागर कहल जा सकेला। किताब में चार खंड बा। पहला खंड में भोजपुरी क्षेत्र के स्वाधीनता संघर्ष में योगदान, आज के समय में भोजपुरी पर उदासीनता भाव पर विचार कइ‌ल गइल बा। दूसरका खंड में भोजपुरी आंदोलन के एक बहुत कमजोर नस की बात होखेला। एह किताब के तीसरे का खंड भोजपुरी मुहावरन आ गीतन में जीवन संदेश बा ओके निबंध के रूप में प्रस्तुत ‌कइल बानी।‌‌ चौथे खंड में भोजपुरी राजनीति, छठ परंपरा, मुंबई प्रवासी के बयान बा।

भोजपुरी के नाव अबहीन मझधार में बा, ओके ओह पार के ले जाई। इ सवाल क जवाब रउआ क पास ह। भोजपुरी से दगाबाजी ना बाबा ना, चली चलल जावा ओका बोका खेले, राम जी के चिरई राम जी के खेत, इ तीन पाठ हमरा बड़ा ही रोचक लागेला। एक बार फिर रउआ‌ Ashutosh Kumar Singh को बहुत-बहुत धन्यवाद देत रहल बानी।

युवा पत्रकार विकास द्विवेदी के फेसबुक वाल से साभार-

ये भी पढ़े –

पांचवे खजुराहो इंटरनेशनल फ़िल्म फेस्टिवल में चम्बल की धूम

Kajal Raghwani Sexy Photo Video: भोजपुरी एक्ट्रेस काजल राघवानी ने शेयर की सेक्सी फोटो, देखे हॉटनेस वीडियो

Manisha koirala Sexy Video: मनीषा कोइराला के सेक्सी वीडियो और फोटेज देखकर हैरान रह गए फैंस

सोशल मीडिया पर लगातार Hindi News अपडेट पाने के लिए आप हमसें FacebookTwitterInstagram समेत You tube चैनल पर भी जुड़ सकते है।

LEAVE A REPLY

Please enter your comment!
Please enter your name here